vineri, 18 decembrie 2009

Transplant

un pat rece de spital
mult prea mult alb
miroase pregnant a dezinfectant
îmi aud gândurile în liniştea
camerei cenuşii
toamnǎ. plouǎ.
ma întreb obsesiv de când soarele este gri.
în cutia mea roz cu amitiri
zace un curcubeu palid a agonie
vǎd seringa din braţ
parcǎ înfipta în trupul altcuiva.anestezia?
înca simt durerea
aştept operaţia ca pe o nouǎ viaţǎ
Teamǎ?
nu e prima operaţie pe cord…
inima cea nouǎ ar putea fi respinsǎ de corpul meu
Zâmbesc.
doar mie mi-a spus cât o repudiazǎ pe cea veche
aştept efectul anesteziei
inutil.de mult simt cǎ mi-a fost secţionat pieptul.
cuget la urmǎtorul transplant-
pielea care poartǎ însemnul unghiilor tale,
apoi ficatul îmbacsit cu alcool ieftin,
mǎduva.sǎ-mi scot veninul din sânge
doar de s-ar face transplant de encefal…
dar cicatricea?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu